Munkakör: Áruházvezető-helyettes (Békéscsaba)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható, szerethető és családbarát, magyar vállalat vagyunk, családbarát intézkedésekkel
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Egy jól kidolgozott onboarding / betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és a termékeinket
  • Az alapbéren felül van + prémium rendszer (éves) és széleskörű cafeteria juttatás
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosítunk
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Munkavállaló Támogató Program)

Milyen feladatok várnak rád

  • Áruházi kereskedelmi folyamatok koordinálása
  • Értékesítési célok megvalósítása a meghatározott értékesítési tervek és hatékonysági mutatók alapján
  • Aktív kapcsolattartás a beszállítókkal, törzsvásárlókkal, ügyfelekkel és központi osztályokkal
  • Készletekkel való optimális gazdálkodás
  • Áruház megjelenésére való odafigyelés
  • Áruházi csapat hatékony szervezése
  • Kollégák fejlesztése és motiválása,továbbá a vevőközpontú szemlélet erősítése
Slogen kép
""Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja.""

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel minimum középfokú szakirányú végzettséggel
  • Van minimum 3 éves vezetői tapasztalatod kereskedelmi szektorban
  • Határozott és proaktív vagy, megtalálod a közös hangot az emberekkel
  • Rugalmasság és mobilitás jellemez

Előny: felsőfokú végzettség

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem