Munkakör: HR munkatárs (Budapest Bécsi út)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Változatos, kihívásokkal teli, kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség vár
  • Szerethető munkahely vagyunk
  • Employee Assistance programmal támogatunk

Milyen feladatok várnak rád

  • Az áruház munkavállalóival kapcsolatos személyzeti ügyintézés, a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, nyilvántartása
  • Az áruház munkaidő nyilvántartásának tervezése, ellenőrzése
  • Munkatársak betanulásának szervezése, nyomon követése
  • Munkaruházattal kapcsolatos ügyintézés
  • Az áruház személyzeti adminisztrációjának teljes körű ellátása, személyzeti nyilvántartások pontos vezetése
  • Részvétel a toborzás-kiválasztási feladatokban
  • Az áruházvezetés támogatása minden személyzeti jellegű kérdésben, döntés előkészítés
  • Szoros kapcsolattartás a központi HR osztállyal
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Középfokú végzettséged van
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, levelező program)
  • Precíz munkavégzés jellemez
  • Jó szervezési- és problémamegoldó készséged van
  • Kreatív és rugalmas vagy

Előnyödre szolgálhat:

  • HR területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Szakirányú végzettség
Jelentkezem