Munkakör: Szortiment Menedzser (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Megbízható, stabil munkahely vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák
  • Változatos, kihívásokkal teli kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Szerethető munkahely vagyunk
  • Megbízható, kiszámítható munkahely vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák
  • Változatos, kihívásokkal teli kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Szerethető munkahely vagyunk

Milyen feladatok várnak rád

  • Beszerző napi munkájának teljes körű támogatása
  • Szállítói ajánlatok elemzése, előkészítés döntéshozatalra
  • Tárgyalásokon való részvétel, jegyzőkönyv készítés, esetenkénti lebonyolítása a szállítókkal
  • Konkurencia vizsgálat (Látogatások)
  • Szortiment kialakításában és karbantartásában való aktív részvétel (Konkrét termékekkel ellátni az adott termékkört)
  • Akciók tervezése és lebonyolítása (kiadvány tervezés, adatok és áru biztosítása)
  • Faltervek előkészítéséhez szükséges támogatás
  • forgalmi analízis és szükséges kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
  • Szoros együttműködés és kapcsolattartás az áruházakkal és társosztályokkal, beszállítókkal
  • Ügyintézők szakmai segítése, munkafolyamatok koordinálása és visszacsatolás a beszerző részére
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel és beszerzési
    területen szerzett 3-5 éves tapasztalattal
  • Magabiztosan kezeled az Excel táblázatokat és egyéb informatikai szoftvereket
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudásod van
  • Önálló és talpraesett vagy, ugyanakkor aktív a csapatmunkában
Előny:
  • Felsőfokú végzettség
  • SAP ismeret
  • Kereskedelemben szerzett tapasztalat
Jelentkezem