Munkakör: Szortiment Menedzser (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • A Praktiker egy stabil, megbízható magyar munkahely
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.: Vezetőtámogató program)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

Milyen feladatok várnak rád

  • Kategória menedzser napi munkájának teljes körű támogatása
  • A kategória stratégiájával kapcsolatos előzetes elemzések előkészítése
  • Szállítói tárgyalások előkészítése
  • Akciós árak folyamatos ellenőrzése, jelentés és javaslat megfogalmazása
  • Döntéselőkészítő dokumentumok
  • Szortiment kialakításában és karbantartásában való aktív részvétel
  • Új szállítók felkutatása, ajánlatok bekérése és szakmai kiértékelése
  • Akciók tervezése és koordinálása (kiadvány tervezés, adatok és áru biztosítása)
  • Áruházi planogramok időszakos változtatásainak lemenedzselése
  • Forgalmi analízis és szükséges kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
  • Szoros együttműködés és kapcsolattartás az áruházakkal és társosztályokkal, szállítókkal
  • Koordinátorok szakmai segítése, munkafolyamatok koordinálása
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel és beszerzési területen szerzett minimum 3 éves tapasztalattal
  • Magabiztosan kezeled az Excel táblázatokat és egyéb informatikai szoftvereket
  • előny ha van angol nyelvtudásod 
  • Erős multitasking képesség jellemez
  • Logikus gondolkodású, rendszer- és folyamat-szemléletű vagy
  • Nyitott vagy a változásokra, szívesen hozol innovatív ötleteket
  • Önálló és talpraesett vagy, ugyanakkor aktív a csapatmunkában
Előny:
  • SAP ismeret
  • Kereskedelemben szerzett tapasztalat

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem