Központ

Szortiment Menedzser

Jelentkezem
Szortiment Menedzser

Miért jó nálunk dolgozni?

A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház.

A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1988 óta van jelen a hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel.

A vállalat 21 áruházat, valamint egy kiemelkedő márkaismertséggel és forgalommal rendelkező online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinknek összterülete országszerte nagyságrendileg 130 ezer négyzetméter, munkatársaink száma közel 1,5 ezer fő.

Fontosnak tartja. hogy a gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Kategória menedzser napi munkájának teljes körű támogatása
  • A kategória stratégiájával kapcsolatos előzetes elemzések előkészítése
  • Szállítói tárgyalások előkészítése
  • Akciós árak folyamatos ellenőrzése, jelentés és javaslat megfogalmazása
  • Döntéselőkészítő dokumentumok
  • Szortiment kialakításában és karbantartásában való aktív részvétel
  • Új szállítók felkutatása, ajánlatok bekérése és szakmai kiértékelése
  • Akciók tervezése és koordinálása (kiadvány tervezés, adatok és áru biztosítása)
  • Áruházi planogramok időszakos változtatásainak lemenedzselése
  • Forgalmi analízis és szükséges kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
  • Szoros együttműködés és kapcsolattartás az áruházakkal és társosztályokkal, szállítókkal
  • Koordinátorok szakmai segítése, munkafolyamatok koordinálása
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel és beszerzési területen szerzett minimum 3 éves tapasztalattal
  • Magabiztosan kezeled az Excel táblázatokat és egyéb informatikai szoftvereket
  • előny ha van angol nyelvtudásod 
  • Erős multitasking képesség jellemez
  • Logikus gondolkodású, rendszer- és folyamat-szemléletű vagy
  • Nyitott vagy a változásokra, szívesen hozol innovatív ötleteket
  • Önálló és talpraesett vagy, ugyanakkor aktív a csapatmunkában
Előny:
  • SAP ismeret
  • Kereskedelemben szerzett tapasztalat
Szortiment Menedzser
Terület: Központi munkatárs Helyszín: Központ
Jelentkezem

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezés

Regisztrálj és találd meg álmaid állását!

Ha még nem találtad meg a számodra ideális pozíciót, ne csüggedj! Regisztrálj karrier oldalunkon, hogy elsőként értesülhess az új, izgalmas pozíciókról, amint elérhetővé válnak. Ne maradj le, hiszen számos izgalmas munkakör vár rád egy lendületes és inspiráló környezetben!

Tovább
Regisztrálj és találd meg álmaid állását!

Gyakori kérdések

Mindenki, aki rendelkezik a szükséges képesítéssel és megfelel a munkakör követelményeinek.
Teljes munkaidős, részmunkaidős és gyakornoki pozíciók.
A jelentkezés a karrier oldalunkon keresztül történik. Keresd meg a megfelelő pozíciót, és töltsd ki az online jelentkezési űrlapot.
Általában 1-2 héten belül válaszolunk a jelentkezésekre.
Lehetőség van telefonos, online és személyes interjúkra is, pozíciótól függően.
Ismerd meg a cégünket és a pozíció részleteit. Legyél készen arra, hogy beszélj a tapasztalataidról és arról, miért szeretnél a Praktikernél dolgozni.
Számos képzési programunk van, amelyek segítenek a szakmai fejlődésben és a karrier előrehaladásában.
Minden hónap utolsó munkanapján érkező fix fizetés, egészségügyi juttatások, dolgozói kedvezmények és még sok más.
Bizonyos pozíciók esetében van lehetőség távmunkára, a részletekről az adott álláshirdetésben tájékozódhatsz.
Lépj kapcsolatba velünk a jobhu@praktiker.hu email címen és mond el milyen problémát tapasztaltál.