Munkakör: Áruátvétel vezető (Budapest Váci út)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Alapbér + prémium rendszer (havi, éves és leltárprémium) + cafeteria
  • Szombati munkavégzés esetén 50% pótlék kifizetése
  • Vasárnapi munkavégzés esetén 100% pótlék kifizetése
  • Ajánlási bónusz új dolgozó ajánlásáért
  • Dolgozói kedvezmény és egyéb dolgozói juttatások
  • Szakmai képzéseken való részvétel (targoncavezetői és számítógépes tanfolyam)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadással támogatunk
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség

Milyen feladatok várnak rád

  • Az áruházvezetés által jóváhagyott feladatok kiosztása a munkatársak részére a határidők szigorú betartásával és betartatásával
  • A területéhez tartozó munkavállalók napi feladatainak meghatározása, a végrehajtás folyamatos ellenőrzése
  • Felelős a termékek kihelyezése során a munka-, baleset- és tűzvédelmi előírások szigorú betartásáért és betartatásáért
  • A logisztikai terület rendjének és a használt eszközök tisztaságának biztosítása
  • Az átvett árú osztályokra történő minél előbbi eljuttatása ennek érdekében szoros együttműködés az értékesítést végző területek vezetőivel
  • Területéhez tartozó dolgozókra vonatkozóan a munkaidő-beosztási javaslat elkészítése
  • A területéhez tartozó alkalmazottak szakismeretének és a vásárlókkal szembeni magatartásának (tanácsadás, eladás) folyamatos fejlesztése és ellenőrzése
  • LEAN szemlélet elsajátítása és gyakorlati alkalmazása
Slogen kép
" Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Középfokú végzettség 
  • Jó kommunikációs készség
  • Határozottság, önálló munkavégzés
  • Gyors gondolkodás, problémamegoldó képesség
  • Terhelhetőség, megbízhatóság
Jelentkezem