Munkakör: Projektmenedzser (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.:Talent program)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

Milyen feladatok várnak rád

  • A vállalati stratégiához és a szervezet átalakításához tartozó projektek és a projektcsapatok vezetése.
  • Projektigények felmérése, projektterv elkészítése ütemezés meghatározással.
  • Erőforrásterv kidolgozása és végrehajtása (Felelősség a teljes életciklusért a kezdeményezéstől a befejezésig). Szervezeti és szervezetközi szinten priorizálja és kezeli a projekt erőforrásokat.
  • Business Case, költségbecslések készítése, projekt költségek nyomon követése, költségkeret tartása.
  • A projektben résztvevők motiválása, munkájuknak átfogó koordinálása, irányítása.
  • Projektek folyamatos dokumentálása és adminisztrációja, a projekt állapotának nyomon követése az előre meghatározott KPI-ok nyomán, projekttel kapcsolatos problémák észlelése, kockázatok kezelése és elemzése (problémamegoldási javaslatok kidolgozása és esetleges folyamatfejlesztési tervek előkészítése).
  • A projektet érintő megbeszélések szervezése, moderálása, dokumentálása - emlékeztetők, beszámolók és jelentések készítés.
  • Projektdokumentációk, riportok, és jelentések készítése, karbantartása.
  • Szoros együttműködés a projektszponzorral, társosztályokkal és kulcsfelhasználó kollégákkal, beszállító céggel.
  • A menedzsment számára döntés előkészítő anyagok összeállítása és a menedzsment rendszeres tájékoztatása a projektek aktuális helyzetéről.
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja. "

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • 3-5 év multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
  • Napi szintű használatra alkalmas angol nyelvtudás
  • Magabiztos számítógépes ismeret (MS Office)
  • Kiemelkedő prezentációs készség
  • Erős kommunikációs és tárgyalási készség
  • Nyitott, megoldásközpontú gondolkodásmód és határozott, meggyőző fellépés
  • Proaktív, precíz, pontos és önálló munkavégzés
  • Rendszerben való gondolkodásmód

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem