Munkakör: Projektmenedzser (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.:Talent program)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

Milyen feladatok várnak rád

  • A jelenleg 2 területen működő PMO-k összehangolása, vezetése, irányítása (2 PMO, 10 fő)
  • A vállalati stratégiához és a szervezet átalakításához tartozó projektek és a projektcsapatok vezetése, projektmenedzsment- és erőforrásterv kidolgozása és végrehajtása (felelősség a teljes életciklusért a kezdeményezéstől a befejezésig)
  • Projektmenedzsment módszertan és a megfelelő keretrendszer alkalmazása
  • Projektek állapotának folyamatos nyomon követése, projekttel kapcsolatos problémák és kockázatok kezelése (problémamegoldási javaslatok, folyamatfejlesztés)
  • Folyamatoptimalizáció, folyamatmenedzsment: folyamatok feltérképezése, leírása, ill.ennek felügyelete
  • Az eredmények elfogadtatása és azok üzembe helyezésének biztosítása
  • Aktív részvétel a vállalati stratégiai tervezésben és vállalati munkafolyamatok meghatározásában, azok folyamatos ellenőrzése, tervezése és optimalizálása
Slogen kép
"Stabil, megbízható, családbarát és szerethető munkahely vagyunk, ahol minden kolléga a #praktikercsalád tagja"

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Felsőfokú végzettség (főiskola, egyetem)
  • Legalább 5-8 éves projektmenedzsment tapasztalat (nagyvállalati, tanácsadói vagy több szervezeti egységből álló területről)
  • Projektmenedzsment szókincs és terminológia ismerete
  • Jártasság a Microsoft Office alkalmazásokban
  • Erős üzletágközi/informatikai kommunikáció, befolyás és tárgyalási készség
  • Kiváló facilitációs és prezentációs készség
  • Nyitottság az új technológiák, folyamatok és ötletekre felé, találékonyság
  • Erős szervezőkészség (beleértve a részletekre való odafigyelést) és magas együttműködési képesség
  • Erős elemzői készségek
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

Előny:

  • Projektmenedzsment végzettség
  • Kereskedelmi hálózatnál szerzett tapasztalat

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem