Munkakör: Áruházi munkatárs (Kecskemét)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Egy stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Egy jól kidolgozott onboarding / betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és a termékeinket
  • Az alapbéren felül van + prémium rendszer (havi, éves) és cafeteria juttatás
  • Szombati munkavégzés esetén 50%, vasárnapi munkavégzés esetén 100% pótlékot biztosítunk
  • Ajánlási bónuszban is részesülhetsz, ha új kollégával bővíted a csapatunk
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosítunk
  • Targoncavezetői tanfolyamon való részvétel lehetősége adott, így is fejlődhetsz
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (EAP program)

Milyen feladatok várnak rád

Az alábbi feladatok egy részében vagy egészében számítunk Rád az áruházainkban több területen és pozícióban is:

  • Vásárlóink igényeinek felmérése és kiszolgálása
  • Teljeskörű információnyújtás és tanácsadás a vevőink számára
  • Termékeink összekészítése
  • Termékeink értékesítése
  • Dokumentumok adminisztrálása
  • Pénztáros/kassza feladatok ellátása
  • Áru kihelyezése (ártáblák és árcímkék aktualizálása pl. akcióváltáskor)
  • Árumozgatás és raktározás
  • Vevőrendelések felvétele
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Vevőközpontú gondolkodásmód jellemez
  • Jó a problémamegoldó képességed
  • Dinamikus és segítőkész vagy
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
Előnyt jelent:
  • Van hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod
  • Érvényes targoncavezetői jogosítvány

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem