Munkakör: Áruházvezető-helyettes (Budapest régió) (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • A Praktiker egy stabil, megbízható magyar munkahely
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Kidolgozott betanulási programmal várunk, ahol megismerheted a rendszereinket és folyamatainkat
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség (pl.: Vezetőtámogató program)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)

Milyen feladatok várnak rád

  • Áruházi kereskedelmi folyamatok koordinálása
  • Értékesítési célok megvalósítása a meghatározott értékesítési tervek és hatékonysági mutatók alapján
  • Vásárlói élmény biztosítása
  • Aktív kapcsolattartás külső és belső partnerekkel
  • Készletekkel való optimális gazdálkodás
  • Áruház megjelenésének felügyelete
  • Áruházi csapat hatékony szervezése
  • Kollégák fejlesztése és motiválása, továbbá a vevőközpontú szemlélet erősítése
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezel minimum középfokú szakirányú végzettséggel
  • Van legalább 3-5 éves vezető tapasztalatod kereskedelmi szektorban
  • Határozott és proaktív vagy, megtalálod a közös hangot az emberekkel
  • Eredményorientált személyiség vagy
  • Magas fokú problémamegoldó képesség és a pozitív vezetői attitűd jellemez
  • Rugalmas és mobilis vagy
  • Társalágási szinten beszélsz angolul
  • „B” kategóriás jogosítványod van

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem