Munkakör: Beszerzési kontroller (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható munkahely vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák
  • Változatos, kihívásokkal teli kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Tervezhető munkaidő
  • Szerethető munkahely vagyunk
  • Employee Assistance programmal támogatunk

Milyen feladatok várnak rád

  • Üzleti döntések előkészítése és hatásainak előzetes modellezése a vezetők részére
  • Az egyes értékesítési csatornák – (offline/online/key account) – üzleti információkkal történő ellátása
  • Árképzési rendszerek működtetése, árazással kapcsolatos riportok készítése
  • Rendszeres és ad-hoc riportok, elemzések készítése adattárház használatával és ezek automatizálása
  • A riporting rendszer fejlesztése, szoros együttműködésben az informatikával
  • Szerződések rögzítése és ellenőrzése
  • Szállítói szerződésekben rögzített adatok feldolgozása
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Van felsőfokú végzettséged (gazdasági, pénzügyi, informatikai területen)
  • Analitikus a gondolkodásmódod
  • Precíz és pontos vagy
  • Az Office alkalmazásokat magas szinten ismereted
    (kiemelten Excel, SQL, Power Point)
  • Proaktív vagy problémák feltárásban és elemzések készítésében
  • Strukturált a kommunikációs készséged és magabiztos problémamegoldás jellemez
  • Van 2-3 éves tapasztalatod beszerzés/kontrolling területen
  • Társalgási szinten beszélsz angolul

Előny:

  • Visual Basic ismeret
Jelentkezem