Munkakör: HR koordinátor (Munkaügyi terület) (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

Miért jó nálunk...
  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.: Talent program, online nyelvtanfolyam)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

...a HR-en dolgozni?

  • Támogatjuk és lelkesítjük a kollégáinkat a beilleszkedésben és a hétköznapokban
  • Új kapcsolatok kialakítása vár
  • Szorosan dolgozunk együtt a vezetőkkel
  • Díjazzuk az innovatív gondolatokat
  • Kreatív, sokoldalú és motiváló feladatokat végzünk
  • A hosszútávú fejlődési lehetőség adott

Milyen feladatok várnak rád

  • Munkaügyi feladatok teljeskörű ellátása (Be- és kiléptetés adminisztrációja (head office területre), munkaviszony létrehozásával és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok előkészítése)
  • Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, ellenőrzése és továbbítása
  • Cafeteria rendszer teljeskörű koordinálása 
  • Foglalkozás egészségügyi vizsgálatok időszakos ellenőrzése, felügyelete
  • Munkaidőnyilvántartó rendszer kezelése és ellenőrzése - fejlesztési projektben való aktív részvétel
  • HR rendszerekkel és projektekkel kapcsolatos feladatok menedzselése, szükség esetén folyamatok és szabályok létrehozása, frissítése
  • Az előírt területi mutatók (KPI) rendszeres karbantartása, számítása
  • Rendszeres riportok, elemzések, összehasonlító vizsgálatok és előrejelzések készítése, prezentálása
  • Döntés előkészítő dokumentumok készítése
  • Adatszolgáltatások és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
  • A vezetők és a munkavállalók támogatása munkajogi kérdésekben
  • Folyamatos és aktív kapcsolattartás a társosztályokkal
Slogen kép
"A Praktiker Kft. a barkácsáruházak egyik legismertebb és legmeghatározóbb márkája. "

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Van szakirányú végzettséged
  • Rendelkezel minimum 3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal
  • Felhasználói szinten kezeled MS Office alkalmazásokat (kiemelkedő Excel ismeret)
  • Koordinálási képesség, hatékony problémamegoldás és proaktivitás jellemez
  • Jó a kommunikációs készséged
  • Naprakész munkajogi ismeretekkel rendelkezel
  • Adatalapú gondolkodás jellemez és minden területen törekszel a digitalizációra

Előny:

  • SAP HR törzs ismerete
  • Login munkaidőnyilvántartó rendszerben szerzett tapasztalat

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem