Munkakör: Készletgazdálkodási adatelemző (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható és családbarát munkahely vagyunk
  • Családias a légkör - segítőkészek a kollégák
  • Változatos, kihívásokkal teli kreatív feladatok várnak
  • Továbbképzésekkel támogatjuk a személyes és szakmai fejlődésed
  • Szerethető munkahely vagyunk
  • Employee Assistance programmal támogatunk
  • Lehetőség kedvezményes sportbérlet vásárlására és kedvezményesen vásárolhatsz áruházainkban

Milyen feladatok várnak rád

  • Készletgazdálkodási folyamatok fejlesztésében, kidolgozásában való aktív részvétel
  • Készletszint-, és összetétel meghatározása, optimalizálása. Ehhez kapcsolódó forgalmi kimutatások és előrejelzések készítése és elemzése
  • Központi, akciós és áruházi rendelések optimalizálása,
    monitorozása
  • Döntéselőkészítés és támogatás
  • Egyéb fejlesztési projektekben való aktív részvétel
  • Key performance indicator” –ok nyomonkövetése, elemzések és eredménykimutatások elkészítése
  • Optimalizálási, költségcsökkentési lehetőségeket kimutató analízisek elvégzése
  • Rendszeres és ad-hoc riportok készítése
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal és az
    áruházakkal
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
• Az Office alkalmazásokat magas szinten ismereted
(kiemelten Excel)
• Informatikai ismeretek (pl.: MS SQL)
Elemző és analitikus szemléletű vagy
1-3 éves kereskedelmi/gazdasági területen szerzett
tapasztalattal rendelkezel
• Jó szervező- és elemzőkészséggel rendelkezel
• Társalgási szinten beszélsz angolul


Előny:
Van releváns tapasztalatod az alábbi területeken:
beszerzés, készletgazdálkodás, logisztika, ellátási lánc
• SAP rendszer ismerete

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem