Munkakör: Áruátvételi adminisztrátor (Budapest Mester utca)

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Alapbér + prémium rendszer (havi, éves és leltárprémium) + cafeteria
  • Vasárnapi munkavégzés esetén 100% pótlék kifizetése
  • Ajánlási bónusz új dolgozó ajánlásáért
  • Dolgozói kedvezmény és egyéb dolgozói juttatások
  • Szakmai képzéseken való részvétel (targoncavezetői és számítógépes tanfolyam)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadással támogatunk
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség

Milyen feladatok várnak rád

  • Adatátviteli protokoll feldolgozása, készletgazdának történő kiosztása
  • ÁB bizonylat nyomtatása
  • Szállítólevél és ÁB bizonylat összevetése
  • Differencia protokoll leellenőrzése
  • Árubeérkezés könyvelése
  • Áttárolások könyvelése
  • Minden hónap utolsó napján az ÁB-k, áttárolások, számladifferenciák, temporére cikkek feldolgozása és lezárása
  • Lefűzés, iratrendezés
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló szakterületen szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség
  • Gyors gondolkodás, problémamegoldó képesség
  • Pontos és precíz munkavégzés
Jelentkezem