Munkakör: Beszerzési ügyintéző (Központ)

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
  • Változatos, kihívásokkal teli, kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség vár
  • Szerethető munkahely vagyunk
  • Employee Assistance programmal támogatunk

Milyen feladatok várnak rád

  • A beszerző adminisztratív támogatása
  • Termékek megrendelésével kapcsolatos ügyintézés (rendelések felvitele a rendszerbe, rendelések leadása a szállítónak, hiánycikkek kezelése)
  • Saját importcikkek kiválasztásával, megrendelésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
  • Szoros kapcsolattartás az áruházakkal és a szállítókkal
  • Ár-összehasonlítások készítése, árváltozások rendszerben való rögzítése
  • Szállítói dokumentációk adminisztrációja, a döntéshozatalhoz szükséges manuális előkészítési munkák bonyolítása
  • Reklamációkezelés, státuszkarbantartás
  • Teljes körű szállítói és áruházi levelezés lebonyolítása
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel (gazdasági vagy kereskedelmi területen)
  • Legyen legalább 1 éves munkatapasztalatod
  • Magabiztosan kezeld a táblázatkezelő programot
  • Kommunikálj legalább középfokon angolul vagy németül
  • Legyél önálló és talpraesett, ugyanakkor aktív a csapatmunkában

Előny:
  • Adminisztrációs, beszerzési vagy kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
Jelentkezem