Munkakör: Beszerzési ügyintéző (Központ)

Jelentkezem

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák
  • Változatos, kihívásokkal teli kreatív feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Szerethető és Családbarát munkahely vagyunk
  • Employee Assistance programmal támogatunk

Milyen feladatok várnak rád

  • A beszerző adminisztratív támogatása
  • Új termékek belistázása
  • Saját importcikkek kiválasztásával, megrendelésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
  • Ár-összehasonlítások készítése a döntéshozatalhoz, árváltozások rendszerben való rögzítése 
  • Szállítói dokumentációk adminisztrációja, a döntéshozatalhoz szükséges manuális előkészítési munkák bonyolítása
  • Akciós kiadványokkal és egyéb akciós aktivitásokkal kapcsolatos adminisztráció
  • Reklamációkezelés, státuszkarbantartás
  • Szoros kapcsolattartás az áruházakkal, társosztályokkal és a szállítókkal
  • Teljes körű szállítói és áruházi levelezés kezelése
Slogen kép
"Stabil és megbízható vállalat vagyunk, ahol minden kolléga a #PRAKTIKERCSALÁD tagja."

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel (gazdasági vagy kereskedelmi területen)
  • Legyen legalább 1 éves munkatapasztalatod
  • Rendelkezz erős multitasking képességgel
  • Magabiztosan kezeld a táblázatkezelő programot
  • Kommunikálj középfokon angolul
  • Legyél önálló és talpraesett, ugyanakkor aktív a csapatmunkában

Előny: 
    • Adminisztrációs, beszerzési vagy kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
    • SAP vállalatirányítási rendszer ismeret

Jelentkezésem elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a Praktiker Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.

Jelentkezem